Ben Tesbeh cekiyorum
Ya sabir ya sabir diye cek
Uzanıozbalımlaa
Bogusuyoruz )))...
Kızım uyanmaz ise oje süreceğim
Kızımla aşk yaşıyoruz
Hastanede tek başıma Sabah olsun diye dua ediyorum.
1,512,701 soru
24,672,702 cevap
367,354 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın