Bende etmem hem helal değil hem gerek yok kardeş gözüyle bakıyorum evet benimde kardeşim sayılır ama herzaman arada bi mesafe saygı olmalı sonuçta bir erkek. Zaten eşim hayatta ettirmez dayısı fln olduğu yerde oturtmaz bide dans etsem delirir
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın