Mantarın tadına doyum olmaz
Afiyet olsun çok severim
Çok severim. Çünkü veganım
Benim hem biyolojik hem psikolojik alerjim var pizza da bile bir kaç parça olsa yine yiyemiyorum
1,512,218 soru
24,666,353 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın