0 oy
644 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (14 puan) tarafından
Kizlar hediye olarak annem camasir makinesi alcam sizce regal mi altus mu alsam kararsizim kullananlar yardimci olun bu marka makine

9 Cevaplar

0 oy
(1,789 puan) tarafından
Annem ragal kullanıyor gayet güzel
(14 puan) tarafından
Kac snedir canim
-Reklam-
0 oy
(1,422 puan) tarafından
Altus un bulaşık makinesini kullaniyorduk annem gilde 6 yıl oldu bende evlenince anneminkinin aynısını aldım kullanıyorum ama çamaşır aynı olur mu bilmiyorum
0 oy
tarafından
Altus aldik biz birkac ay once tavsiye ederim guzel yikiyor 
(14 puan) tarafından
Ne kadara aldin canm
0 oy
tarafından
Bence profilo al yada altus sen bilirsin kaliteli olanı al ömürlük sonuçta 
0 oy
(592 puan) tarafından
Kayinvalidemin altus o cok memnundu ama ben kullanmadim hic
0 oy
tarafından
Maddiyatın varsa iyi bir marka al bence anneciğine. Sonuçta ömür boyu kullanır artık. Samsung arçelik beko vs. Bu markalar daha dayanıklı.. 
0 oy
(147 puan) tarafından
Altus Arceligin fabrikasında üretilmesine rağmen arcelikten bile daha kaliteli. Regal hic bir ürününü kulkanmadım.o nedenle onun hakkında yorum yapamayacağım. Ama ben anneme altus almıştım.
0 oy
(516 puan) tarafından
Altus kullanıyorum cok memnunum herhangi sıkıntı yaşamadım
0 oy
(8,818 puan) tarafından
Ben altus kullanıyorum çok memnunum
(14 puan) tarafından
Kac sendir canm
(8,818 puan) tarafından
Eşim bekarken almış  2 yıldır ben  kullanıyorum .Eşim de 4yıl kullanmış benden önce bılaşık makinem de altus onu evlenirken aldık ondanda memnunum.Fiyatları yön ama kaliteli

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 650 göst.
0 oy
12 cevap 436 göst.
1 Kasım 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Minikanne (3,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 278 göst.
0 oy
5 cevap 397 göst.
24 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde Nursena324 (552 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,332 soru

24,667,864 cevap

367,087 kullanıcı

...