0 oy
1,042 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,012 puan) tarafından
Sorum özellikle çocuklu annelere esleriniz ev işleri konusunda yardımcı oluyor mu size benim eşim önceden olurdu ama smdi çoğu zaman ne çocukla ilgileniyor ne de evde bana yardımcı oluyor çoğu zaman dırdır edersem bakıyor ama her gün dırdır mi edeceğim ben bu adama  gerçekten sinir olmaya başladım artık pataklamak geliyo içimden sevimsiz şey 

30 Cevaplar

0 oy
(235 puan) tarafından
Is bolumu yapariz.

Ya cocuga bakar ya temizlige yardim eder ya yemege. Yani dun mesela yemegi hazirladim sofrayi o kurdu bebegin karnini o doyurdu sonra kaldirdi kiza bakti bende bulasiklari yikadim bu sekilde
-Reklam-
0 oy
(3,701 puan) tarafından
Bizde o çocuklara bakar ben işimi yapar en büyük yardımı yapıyor bana
0 oy
tarafından

Çok şükür ediyor ben hamileyim yaz olduğundandır ütü onda evi süpürür sırtım ağriyor diye halı bile yıkadı bana Allah razı olsun eşimden başımdan eksik etmesin <3

0 oy
(2,039 puan) tarafından

Şöyle bi anı geldi aklıma...

Evlendigimiz ilk yıl eşimin arkadaşı ve eşi bize gelmişti mutfakta yemek hazirliyordum kızla sohbet ediyoruz kız sordu eşin mutfağa girer mi diye bende evet yemek hazır mı diye sormak için giriyor demiştim :)  

0 oy
(738 puan) tarafından
Kocam bir gidiyor altı ay yok izne geldiğinde çok yardımcı oluyor onun temelli gelmesini dört gözle bekliyorum şükür yardımcı oluyor ama çalışırsa heralde ben bişey yaptıramam ona ben yaparım çoğu şeyi 
0 oy
(11,729 puan) tarafından
Benım esım sagolsun eder ama bazen onunda etmeyesı tutar sonuc ısler ertesı gune bana kalır 
0 oy
tarafından
Ev işlerinde pek yardımcı olmaz hastalık dışında tabi eğer hastaysam vs arada yemek yaptığı bile olur ama sağolsun akşam işten gelince çocukla ilgilenir sen uyu yada işin varsa yap der:)
0 oy
(1,309 puan) tarafından
Sağolsun nasıl yardımcı olur anlatamam :D şu bardağı şurdan kaldır desem yardımcı çağır der tek yardımı yardımcı parası vermek 
0 oy
tarafından
Benimki hamileyken cok uardim eder dogumdan sonra asla etmez bi balkon arada yikar o kadar
0 oy
(2,575 puan) tarafından
Ediyo. Çok yorgun bitkin değilse ediyor. Pazar günü ful oğlum ondaydi. Hiç bana bırakmadı bı karnını doyurmak için aldım ben. Yemek felanda yapar

İlgili sorular

0 oy
45 cevap 2,349 göst.
17 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde Hilalkz (267 puan) tarafından soruldu
0 oy
26 cevap 730 göst.
23 Mart 2026 Aile & Aşk kategorisinde anny (705 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 1,507 göst.
0 oy
23 cevap 973 göst.

Kategoriler


1,512,767 soru

24,673,449 cevap

367,407 kullanıcı

...