Ayy bnde babasi kilikli oglum diyordum
Ay ben bazen severken eşek sıpasııı diye seviyorum sıpa olmaz inşallah
Oğluma paşam diyorum çoğunlukla kızıma da belki tuhaf gelir ama ömrümün kelebeği diyorum bazende karadutum
1,512,646 soru
24,671,738 cevap
367,292 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın