Ben agustos annesıyım dogurdum ama darısı Basınıza oglum 8 yaşa kızım 1 yasa girecek aynı ay dogdu lar
Programa gore 47 gün 1 eylul yani. Ama agustos 20den sonra bekleyecegiz diyor doktorum
45 gunum var agridan uyuyamiyorum artik
Bizimde son 30 gün kaldı tabi günler geçerse
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın