Birlik oturuyorum severim kendisini Allah razı olsun
Mesafem vardir her zaman. Hersey yerinde guzel çünkü.
Benimkini ne sen soorr ne ben yaziyim
Şuan aynı yatakta yattığım kaynanamla mı :D yok canım Çok şükür bi sıkıntımız yok
1,512,495 soru
24,669,975 cevap
367,201 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın