Kuzular ya açılan çok başlık var biliyorum bu konuda ama 5 ay olacak hala olamadım ve göbeğim kaldı bana miras kılom çok değil ama göbeklerceeeee ilaç alayım mı sizce yoksa akışına mı bırakayım
Duzensizlik normal olursun zamanla.
Bende olmadım 5 ay oldu
1,512,490 soru
24,669,928 cevap
367,199 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın