Hiç bir şey
Kiz oldugunu ogrenince bunu
dogum yaptiktan sonrada bunu
Hiç bisey daha alacak sözde bakalm
Telefon canım kocacimmm
Hic bisee almadi
Virüs zirvedeydi 5binlerdeydi isimli kolye istemiştim kuyumcuya göndermedim sonrada hevesim geçti aldırmadım
Çeyrekli bileklik
Hiçbür şey almadı altın alınırmış normalde ama ben altında takı süs püs sevmiyorum pek aylar sonra teledon aldı onun yerine saydım ben
Doguma almadi ama dogumdan 4 ay sonra hem evlilik yıldönümü hem dogum günüm hemde dogum hediyesi olarak
bunu aldi :)
1,512,751 soru
24,673,353 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın