Eşim uzman çavuş ama bizde dışarıda oturuyoruz lojmanlar pek iç acıcı olmuyor eşimde zaten sürekli askeriyede olduğu için lojmanda oturmak istemiyor . Ve tabiki lojmanında belli kuralları oluyor.
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın