Kayın peder varsa saygıdan dolayı onun oturması daha doğru olur ama sırayla ne ya akülü arabayla oyunmu oynuyonuz
Kayınbbam varsa genelde o oturur one, yoksa ben. Gorumce ve kaynana arkadadır her daim
Kim oturusa otursun arabayi nasilsa hep bem suruyom sagimdaki çokta tin
1,512,338 soru
24,667,957 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın