Tansiyonu 10 a kadar düşürdüler. Tekrar eve yolladilar ama doktorumuz herşeye hazırlıklı olun dedin yarin eksikleri alip çantamızı filan hazirliyacağız inşallah ❤️. Yazan herkese teşekkür ediyorum RABBİM BİNLERCE KEZ RAZİ OLSUN İNŞALLAH ❤️
1,512,818 soru
24,674,230 cevap
367,441 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın