0 oy
691 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,916 puan) tarafından
Evde kalamadiğım için biraz uzaktan kutladım bu babalar gününü. Çok şükür böyle güzel aileye sahip olduğum için Rabbim herkesi iyilerle karşılaştırsın ⚘⚘

6 Cevaplar

+1 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
Nekadar  olmasi gereken bir iliski saygili
(2,916 puan) tarafından
Hep böyle kuzum çok farklı ☺
-Reklam-
+1 oy
tarafından

Rabbim sevginizi artırsın inşallah 

(2,916 puan) tarafından
Amiin inşallah kardeşim ⚘
+1 oy
(11,263 puan) tarafından

Valla bn daha aramadim kayinbabami simdi mesaj atsam niye aramadi derlerr biraz sessiz kaliyim hele belji aksama ararim


Nedense sevmiyorum ben ya özel gün kutlamayi;)

(2,916 puan) tarafından
Ara kuzum birşey olmaz mutlu olurlar ☺
+1 oy
(2,848 puan) tarafından
Maşallah ne güzel keşke bnm kayonpederimde boyle olsa ama kendine ogluna bile resmi davranir
(2,916 puan) tarafından
Bazıları öyle olabiliyor kuzum buna şükür yinede
(2,848 puan) tarafından
Aynen canm mesela gecen oglumun dogum gunu vardi attığı mesaj bni bnden aldi
Torunum Hasan alinin dogum gününü kutlar nice sağlıklı yaslar dilerim falan sanki adam başkasının dogum gününü kutluyo
(2,916 puan) tarafından
Resmî sanırım kuzum inanki her evde böyle var benimde ablam boyle☺
+1 oy
(34,544 puan) tarafından

Rabbim daim eylesin..

(2,916 puan) tarafından
Amiin canım inşallah ❣
0 oy
(5,435 puan) tarafından

Bende böyle yaptım rabbim mutluluğunuzu bozmasın cnm sizinde

image

(2,916 puan) tarafından
Sağol canım benim sizinde bozulmasın inşallah ⚘
(5,435 puan) tarafından
Sagol cnm

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 966 göst.
1 Aralık 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 402 göst.
5 Kasım 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,141 göst.
29 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Ukonetsret (5,613 puan) tarafından soruldu
+1 oy
19 cevap 1,004 göst.
27 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Ukonetsret (5,613 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,338 cevap

367,397 kullanıcı

...