Babycare benimkide. Henuz kullanmadm ama cok basit pozisyon ayarlamasi. Cift yonlulerde genelde öne alinca hep bi zorlanma olur ama bu arabada hissetmedm onu. Tekerleklerinin büyük oluşu hosuma gitti özellikle küçük tekerlek her tasa takiliyoms diye duydm hep çünkü.
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın