0 oy
604 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1 puan) tarafından
Bi haftdr  her  gunn dndurma yiyorm zarari olrmu bebegime

6 Cevaplar

0 oy
(8,568 puan) tarafından
Bende yiyorum kız bide tatliyla ye eşim durduruyor yoksa tabağın sonunu buluyorum :)
-Reklam-
0 oy
(2,860 puan) tarafından
Abartmayın yahu ne zararı olucak yiyebilirsiniz tabi ki :D 
0 oy
tarafından

Ben hastalanirim diye daha başlamadım :)

0 oy
(746 puan) tarafından
Ben hamileyken buz çok yemistim herkeste yeme bsy olur çocuk soğuk alır doğduğunda hasta olur falan dediler çok şükür bsycikte olmadi :-)
(8,568 puan) tarafından
Offf esimden korkmasam bende yicem beyaz toprak buz kar ölüyorum onlara bime ağzı kapalı buzluklar gelmiş alacaktım eşim kızacak biliyorum ağzım sulandı be su içeyim bari :D
0 oy
tarafından

Şuan yiyiroum cınım zararı yok bnce yani olmamalı lüfeennn çok güzel :D

(2,860 puan) tarafından
Yine mi yiyorsun artık çatlıycan az dur yaaaa :D :D
tarafından
Aha gene yakalandık arkadaş kaçılmıyor da burda hahahahs azıcık yedim kız çok değil değil :D :D
(2,840 puan) tarafından
Homidi girtlak senaaaa  ahahahaaa
tarafından
Hahha strese sokmayın bak bni gidip gene yiyorum o zman hepsi sizden ötürü :D :D
(2,840 puan) tarafından
Afiyet olsun bebisede yarasinda kizzz patlican artik diye dusunuyorumm ben sahsen :)))
tarafından
Bnde öyle düşünüyorum şahsen hahha ama önüne geçemiyorum kız doktorcum dedi abartma diye dikkat edicm valla artık  :D
(2,840 puan) tarafından
Kesin dikkat edicen kuzum eminim arkandayim :)) beraber haftamiz 27+5 deyim 10 kilo da ben aldim dinine sovem musluman olsa derler ama bu ara istahim yok malesef
tarafından
Arada banada geliyor iştahsızlık da malum uzun sürmüyor dikkat etmemiz laızm Allahtan ilk 3 ayda yiyemedim 7 kilo verdim başından böyle olsam duba gibi olurdum heralde yuvarlanarak giderdim her yere :D
(2,840 puan) tarafından
Ben zayiftim zaten 10 kilo daha alsam yeridir yanii
tarafından
Resimde ki halin bncd gayet iyi kilolu değilsin sen hiç alsanda bnce dert etme azııck kilo dan biey olmaz kız
(2,840 puan) tarafından
Ordaki fotoda hamileymisim ama farkinda degildim yeniydi daha :) ve ben orda 39 kiloydum
(2,860 puan) tarafından
Bana da doktorum kilona dikkat et dedi ben çıktım gittim iskender yedim 1.5 porsiyon :D :D aşırı dikkatliyimdir :D ama sena beni geçti yani baya solladı :D
tarafından
Vuhuuu doktorun bana çikolata yeme dediğinde kapıdan çıkınca çikolata yediğim gibi Allahım bayılıyorum bize çık tatlıyız hahhajaha :D
(2,840 puan) tarafından
Ahahaha ama durcak artik oyle dedi yimecekkk yimek :))
(2,840 puan) tarafından
Suan benide bastan cikaran siz oldunuz yanliz iskenderler cikilatalar dondurmalar filann :(
(2,860 puan) tarafından
Can boğazdan gelir diyip homili gırtlak :D kız sena söz verdi diyorsun da o hayatta yemeden duramaz yarım saat yemek yemesin geçen o yarım saati ömürden saymıyor :D o noktaya geldi artık :D :D
(2,840 puan) tarafından
Ahahah :))) ayyy gebelikden bunlar hepp
(2,860 puan) tarafından
Yani bahanemiz var hamileyiz biz :D :D misal hamile olmadan bu kadar yesek eşlerimiz bi doymadın yeter be kadın der ama şuan öyle mi bi de onlar ye aşkım yee diyorlar :D :D
tarafından
Hahaha derya haklı yemek konusunda bana pek güvenilmez çok pis yarı yolda bırakırım haha :D
(2,860 puan) tarafından
Biliyoz sena :D bunu yazarken bile tıkındığını bile biliyoruz :D
0 oy
tarafından
Bebege degilde sana olur canm hasta olursn iyilesmen zor olur cnku hic bi ilac falan kullanamasn bu yuzdn dikkat et bende seviyrm cok yemiyorum haftada bir yiyorum 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 688 göst.
4 Kasım 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde Gentle Avenger (3,756 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 615 göst.
22 Mart 2020 Aile & Aşk kategorisinde Gentle Avenger (3,756 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 765 göst.
25 Şubat 2020 Diğer kategorisinde Gentle Avenger (3,756 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 874 göst.
8 Ekim 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,270 soru

24,666,974 cevap

367,045 kullanıcı

...