ben bunu yaptırdım bide uzun tül alacam odanın kapısına bağlayacam
Ya
Canım ben böyle birşey yaptırdım hastane den sonra dış kapıya asacağım bir süre belki kapı süsüni gören anlayışlı olur da olur olmadık zaman da kapı ziline basmaz
1,512,802 soru
24,673,996 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın