Demistim ben vee tuttu sözüm
Kiclarina mayo takan denize koşarsa olacagi bu
Ikinci dalga geldi malisef
Bu virüsün bitmesi için herkesin sokak kapisina kaynak yapılıp kimsenin çıkmadığına emin olmak lazım lakin çin bunu yaptı kendi ülkesinde virüsü sıfırladı ama bir anlamı olmadı şu anda mutasyona uğramış şekilde yeni vakalar başladı virüsün dünya üzerinden silinmesi gerek bunun bitmesi için ne yazik ki bununda çaresi bulunamadı hala bu durum nereye kadar böyle devam eder bilmiyorum evden çıkmamak da çözüm değil sadece yayılma hızını yavaşlatiyoruz bitiremiyoruz ne yazik ki
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın