Napıyosunuz kızlar ev çok sıcak yanıyorum TV de güzel bişey yok eşim de işte bebek de karnımda çok sıkıldım sohbet edelim biraz siz napıyosunuz
Gel tarlaya geçer sıkıntı
Işleri yeni bitirdik yoğunduk bugun minigimi uyutmaya çalışıyorum uzuncam bende ama uyucak gibi değil eşimle aramız açık moral sifir
1,512,699 soru
24,672,646 cevap
367,346 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın