Ikimizde gitmeyiz birbirimizi yer otururuz
Yok be ne kovmasi kapidan kovsam bacadan girer benim herif bensiz edemez hahaha :)
Ben kovarım da gtcek yeri yok bi dolaşır gelir
1,512,800 soru
24,673,931 cevap
367,430 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın