Günaydın hanimlar şimdi benim kızım 1 yaşında ve ben daha hiç adet olmadım. Bu normal mi 1.sorum.
Hiç adet olmadan hamile kalınır mı korunuyoruz ama yinede korkuyorum vallahi. Buda 2.sorum. Acaba diyorum Allah etmesn bı kaza olsa hiç adet olmadığım için hamile kalmaz miyim. Fikri olan yazarsa sevinirim. Şimdiden teşekürler
1,512,523 soru
24,670,336 cevap
367,216 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın