Kimseyi sevmek zorunda degilsin sade eşin hatiri icin saygı duyarsin bu kadar
Eger esin bu sebebden dolayı sana kötü oluyorsa yazık ediyor kendine...
Gerçekten bu konuda ne desm yalan olur.
1,512,248 soru
24,666,778 cevap
367,041 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın