Bana kimse bisey demedi ama yine de çekiniyordum ya nerde erkek görsem kaçıyordum ne alaka ise geniş şeyler giyiyormuşsun zaten napcaksın tabiki gözüküyo yani bosver.. Kendileri öyle görmüs olabilirler
1,512,262 soru
24,666,915 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın