Besiklere bakmaya geldim )))
Besikden cok ayaklar paylasilmis gibi
Coraplarrrr yakiooooooo
Besigimiz yok iyi ki de yok
Benim beşik pek güzel değil oyüzden paylaşamıyorum o ayaklar ne sen bize ayak mı yapıyon
benimki boyle kizlar
Benimde böyle cnm
Şuan uyuyo asla giremem odaya
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın