Ah gece gece rezil oldum. Kızım uyudu bende banyoya gırmem lazımdı banyoya gıttım. Bırlık oturuyom. Neyse banyo sırasında bı baktım kızım nasıl aglıyo. Oyle kopuklu ıslak halde havluyu aldım cıktım bı baktım kaynanam odama gıtmıs bıle kzın sesıne. Kayınlarımın odasının ısıgı da acık. Onlarda kızın sesine kalmışlar. Ben mecbur gerı banyoya gırdım cıktım geldım kaynanam hala odamda kızımı pış pışlıyo. Ama cok utandım. Kocam sa got unde pıreler ucuyor vazıyette uyuyo. Hıc uyanmadı nasıl uyuduysa valla ama ben cok cok utandım.
Ayyy ge cmis olsun
Gorduyse kim bilir neler düşünmüştür
İnsan birlik oturunca çok zor oluyor ya ...
Kaynana demiştir ki offff geline bakkk
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın