Valla biktim artik ya teyzem falan mesaj atyo yemek yedinmi şunu ye bunu ye ac kalma cok ye bebegi ac birakma vs. Cok istiyosaniz gelin hazirlayin yeyim demi tek basima ne hazirlarsam onu yiyorum
İyiliğin için diyorlar ...
1,512,748 soru
24,673,325 cevap
367,393 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın