+1 oy
570 göst.
Diğer kategorisinde (8,461 puan) tarafından

Keşke görüntülü de konuşmak için buton olaydı ne iyi olurdu :D

10 Cevaplar

0 oy
(6,466 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Ahaha bak bu güzel olurdu :)
-Reklam-
+2 oy
tarafından

Yook ya güzel olmazdı bence 

Ama aktif kişilerin isminin yanında yeşil nokta gibi bisey olsa vs güzel olur 
(8,461 puan) tarafından
He kız yazmıştım bunu önceki postta:)))
0 oy
tarafından

Bence bol bol kavga kaos olurdu ondan sonra kocalar da görünce kızılca kıyamet kopardı :D

0 oy
(476 puan) tarafından

Dimi once ben arirdim butun gun yalniz oldugum.icin buranin admini nerde :D

(8,461 puan) tarafından
☺☺☺☺☺☺☺☺
0 oy
(4,097 puan) tarafından
Guzel olmazdi burasi karisirdii
0 oy
tarafından

Keski engeleme butonu olsaydı ne iyi olurdu :D

0 oy
tarafından

Bacım ortalik zaten karisik daha fazla karisirdi be:D

(8,461 puan) tarafından
Aynen ddddddd
0 oy
(1,256 puan) tarafından
Ahahah sanmıyorum iyi olsun millet yazarak kavga ediyo görüntülü aman dusunemiyorum
0 oy
tarafından
Özelde foto paylasma da olsaydı keske
(3,749 puan) tarafından
Evet buna katılıyorum bari isteyen olduğunda intde olur mu korkusu olmaz
0 oy
(16,643 puan) tarafından
En güzeli etiketleme ve şuan kim aktif çevrim içi belli olsun  
tarafından
Azo admine editler olarak söyleseniz belki yapar sizin lafınızı dinler hoş bizi duymuyo ya))))
(16,643 puan) tarafından
Bizlik mevzu değil ki cnm pek kurucu ve yapımcıları kadar vermesi lazım değişiklikler sık sık yapıyorlar ama hangi isteği diyelim dolu istek var haah

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 753 göst.
8 Ocak 2020 Diğer kategorisinde ✓✓£sm£r✓✓ (1,983 puan) tarafından soruldu
0 oy
33 cevap 976 göst.
28 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Pppppp (1,750 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 2,163 göst.
5 Aralık 2019 Diğer kategorisinde ❤Berkay'ın Annesi ❤ (1,818 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 857 göst.
29 Ekim 2020 Diğer kategorisinde Mevlanaa (4,848 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,289 soru

24,667,195 cevap

367,052 kullanıcı

...