1.5 senedir kahve içmiyordum, hamilekten ötürü ve emzirdiğim için.. Hadi dedim kendime bir kaçamak yap artık, iyi ki yaptım..☺❤❤
Afiyet olsun iyi okumalar;)
Hangi kitap
Can içim afiyet bal şeker olsun zeki kadının hali her zaman bi başka maşaallah tatlımmmm
Afiyet olsun güzel anne
İyi okumalar
1,512,311 soru
24,667,602 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın