Bu çocuk eşimin teyzesinin kızı çocuk traktör le kaza. Gecirdi kuyumcu dukkanları var istesinler olduğu köyü satın alırlar ama sagda solda insanların duygularıyla oynayıp söürüyorlar şeytan diyor şikayet et ugrassınlar sinirim bozuldu böyle insanlar yüzünden gercekten ihtiyacı olan insanlara bile yalancı gözüyle bakılıyor ben oyle bakıyorum
OLAY OLALI 2 AY OLDU VE DURUMU İYİ YARASİ KAPANDİ
Şikayet etmelisin çünkü nice darda zorda olanlar var onlara gidecek para birilerine merhem olur bence etmelisin yazık yaa yazık haram
1,512,745 soru
24,673,304 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın