Ya kızlar ben 26 haftama girdim ama uygulamada 7 aylik olarak gorukuyor bnde diyom ki 6 aylik gebeyim simdi sanirim 5 haftaligi 1 qylik olarak hesap yapiyorlar ben hic bisey anlamadim ya ne kadarlik oluyom ben kacinci hafta 7 aylik oluyo ki
burdan bakabılırsın canım
1,512,371 soru
24,668,342 cevap
367,120 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın