0 oy
4,957 göst.
Diğer kategorisinde (16,494 puan) tarafından
Kızlar memnun musunuz? Fiyatı çok uygun geldi de almayı duşunuyorum.

18 Cevaplar

+1 oy
(15,126 puan) tarafından

Kullanmıyorum aşkım :D

(16,494 puan) tarafından
:Dhdjdjdj nerden geld8 ya hahah
(15,126 puan) tarafından
Korku ile ilgili bir post açıldı orda ahaha
(16,494 puan) tarafından
Baktm ama goremedm :((
(15,126 puan) tarafından
Çınarımm var ya o açmıştı sildi mi bilmiyorum :)
(16,494 puan) tarafından
Bakim dur
-Reklam-
+1 oy
(274 puan) tarafından
Çok güzel cnm tavsiye ederim
(16,494 puan) tarafından
Saol cnm
+1 oy
tarafından
Ben kullandım bi sorun yaşamadım 
(16,494 puan) tarafından
Saol cnm
+1 oy
(13,632 puan) tarafından
Cnm.kullananlar  dan ve internette bazı yorumlardan çok kuru olduğunu diyorlar ama ben kullanmadım sleepy kullanıyorum.oda uygun 
(16,494 puan) tarafından
Aynen kararsız kaldm bende
(13,632 puan) tarafından
Kız sleepy de uygun netten bak hele
Toplu aldım tabi
(16,494 puan) tarafından
Bende toplu alıyorum kzum, uni baby sensitive kullanıyordum memnunum. Az kalmş netten araştrrken turcoyu gordum ama geneli memnun burdakilern
+1 oy
(91 puan) tarafından
Ben bezinide ıslak mendilinide kullanıyorum memnunum 
(16,494 puan) tarafından
Saol cnm
+1 oy
(516 puan) tarafından
Bezini ve ıslak mendili kullandım ıslak mendilin parfüm kokusu var ve çok ince yapili ama işimi görüyor 
(16,494 puan) tarafından
Parfum kokusu olmasa daha iyi aslında.. saol cnm
0 oy
tarafından
Ben aldm canm bşr sleepy kadar olmasada idare eder
(16,494 puan) tarafından
Pişik fln ypmadı dimi
tarafından
Yok kuzu yapmadı
0 oy
(134 puan) tarafından
Ben memnunum hiçbir sorun yaşamadım
(16,494 puan) tarafından
Kokusu var mı cnm parfumlu değil dimi
0 oy
(397 puan) tarafından
Bende çok memnunum gayet iyi
(16,494 puan) tarafından
Saol cnm
0 oy
tarafından
Çok kuru cnm
(16,494 puan) tarafından
Kuruysa guzel temzlemez heralde dimi
tarafından
E yani sorunu tek o yoksa kalın ve güzel yani
0 oy
(187,414 puan) tarafından
Post yukari ciksin ben burda baby turco bezden memnun kalani gormedim islak mendilini bilmiyom
(16,494 puan) tarafından
Yok bezini ztn kullanmam da mendili merak ettm saol cnm
0 oy
tarafından
Çok güzel memnunum valla
(16,494 puan) tarafından
Kuru mu cnm
0 oy
(4,616 puan) tarafından
ben bebegim icin kullanmiyorum ama ev icin kullaniyorum fiyati cok uygun cunku
(16,494 puan) tarafından
Kuru mu peki birax
(4,616 puan) tarafından
yoo hic kuru degil,bide 100 luk olmasina ragmen
(16,494 puan) tarafından
Saol cnm ❤
0 oy
(65 puan) tarafından
Kullanıyorum tavsiye ederim çok iyi 
(16,494 puan) tarafından
Çok saol cnm
(65 puan) tarafından
Ayrıca kuru falan da değil bezi önermem ama ıslak mendil çok iyi dalinden falan iyi
0 oy
(2,263 puan) tarafından
Çok ince ve düzgün temizlemiyor bi sildigim yeri 2 defa daha siliyorum 
(16,494 puan) tarafından
Saol cnm
0 oy
tarafından
Ben aldım güzeldi valla
(16,494 puan) tarafından
Bende kararsızm ya
0 oy
(64,931 puan) tarafından
bize pisik yapti yıkayarak kullaniyorum canim
(16,494 puan) tarafından
Çok mu pişik oldu kzu.
(64,931 puan) tarafından
ya bizim arkadas internetten yanlislikla iki kutu almis 24 lu siz alir misiniz dedi biminkini kullaniyorduk onuda yikiyodum dedim pisik yapmaz heralde yikamadim bayagi yapti simdi suda bekletiyorum daha hesapli
(16,494 puan) tarafından
Anladm kzum saolasn ❤❤❤
0 oy
(3,379 puan) tarafından
Ben kullanıyorum çok güzel ama bebeğime değil genel olarak kullanıyorum 
(16,494 puan) tarafından
Ben kızm için alcam ama kararsız kald.
(3,379 puan) tarafından
Canım ıslak mendil kullanma pamuk al onunla sil biz hic pişik olmadık biliyorsun ıslak mendillerde parfüm vs herşey var
(16,494 puan) tarafından
Kuçukken sildm pamukla cnm, şmdi 8 aylık

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 630 göst.
0 oy
15 cevap 847 göst.
8 Nisan 2021 Aile & Aşk kategorisinde Melek.hfs (1,218 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 185 göst.
0 oy
2 cevap 198 göst.
8 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...