Bitiyorum bu diziye ben yaa
Benn canım bende őyle bekliyoruz bakalım
Güzel dizi gercekten
Ben ve eşim
Ekrana kilitleniyoruz cuma aksamlari
Ben deee bayılıyorum valla
Ayy biri reyyanin sacindan tuttu kimdi acaba pislik yaren mi kimmm cikacak simdi reklamdi ama kesin orda bitecek yaa Simdi merakla yinee bekle gelecek hafta cumayii :(
1,512,676 soru
24,672,203 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın