Ebeleri dinlersen gerçekten iyi ilgileniyorlar bi de nakadar sakin be bağırmazsan okdar iyi ilgileniyorlar
Herşey empati yapmakla başlıyo bence karşımızdakide bi insan sonuçta. Her neyse ben devlette dogumumu yaptım doktor girdi ebeler dogum yaptiemiyo yardimcilardi ve dikis zamani mudahale ettiler o kadar hepsinden Allah razi olsun tekrar o anlari yasamak isterim
1,512,622 soru
24,671,406 cevap
367,280 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın