Kızlar 40 denilen bişey var ya hani bebeğin 40 mi oluyor o annenin mi ?
Yqni zamansal olarak değil 40 da biseyler yapıyolar onlar annenin mi bebegin mi ?
Her ikisini de cnm
2sinede hem anne hem bebek sevgicancik
1,512,150 soru
24,665,536 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın