Odamda bi ertet var henüz erkek değil ertet diyoruz ona gördüğüm en yakışıklısı
Allah bagislasin canm (yavrunu diyosun ben oyle anladm )
Bende ekşin var sandimdi
Bende burda var sandim
Biran uygulamayi kapatacaktim ha
1,512,191 soru
24,666,113 cevap
366,983 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın