N11 den anne bebek çantası siparişi verdim bugün geldi çok güzel ve çok kaliteli yanında gönderdikleri minik anahtarlık hediyeleride çok hoş tavsiye ederim
Cok guzel duruyor bana arkadasim dogum hediyesi almisti hemen hemen bunun ayni sadece siyahi sende gule gule kullan canim
Bende dün Trendyol dan aldm canm daha gelmedi heycnla bekliyorm
Bende ebebekten aldm daha gelmedi güzelmiş canım güle güle kullan
1,512,480 soru
24,669,695 cevap
367,190 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın