Okuduğum en anlamlı sözdü ❤
Söz güzelmiş.
Bu da benden..
Her şeyin akla,
Aklın ise edebe ihtiyacı vardır.
HZ. ALİ
Uykum geldi
Yorgunum uykusuzum isyaaagggnnn
Nasıl
Buda benden olsun..
Etme sırtını duvardan başkasına emanet
iyi geceler dostalar seviyorum hepinizi canolarim iyiki varsınız
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın