Benim karnım hiç yoktu ve doğumhaneye girene kadar hep istiğfar ettim 3 kilo doğdu kızım
3400 Doğum yaptım Ebeler bebeği görünce toplu bir bebek beklemiyorduk karnın ypk gibiydi dediler
canim buydu bak
1,512,258 soru
24,666,901 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın