Eşim saolsun elimden geldiğince yapmaya çalışıordm gece de iş yapılmıyor çünkü çok ses oluyor diye
Eşim ben uyurken yapmış çok mutlu oldum arada yapar ama bu çok iyi geldi bana
Maşallah Esim e Rabbim ondan Bin kere RAZI OLSUN İNŞALLAH ❤❤❤
Rabbim evine hep böyle huzur anlayış muhabbet versin kuzum
Rabbim Daim eylesin insAllah
Rabbim her zaman boyle etsin sizi ya mutlu mesut
1,512,224 soru
24,666,485 cevap
367,011 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın