Kzilae gittim.hastahenye yüzümde apse olmuş sebebi çıban gibi ilk devlete gittim plastik cerrah yoktu gitmiş sonra imperiale gittik orda baktılar incelediler tamamen apse beninle alakalı dgil dediler sıktılar omrumden ömür gitti uyuşturamadılar hamile olduğum için ağrı kesici sadece parol ve batikonla sil dediler ama gözümden yaş aktı resmen dua eden herkese teşekkür ederim Allah razı olsun
Cok geçmiş olsun tür birde hamilelikde inşallah ters zaman da geçer canım ya
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın