Miran ve batuhan arasında kaldım snra 'dan araf çıktı
Hayırlısı olsun ya adıyla yaşasın
Hahahjajaja ya bende masal koyalım dedim herkes masal diye biliyo eşim gidip hayal koymuş.. Ben onun hayalıymişimnde jsjsjsjsjs ama masal dıyoruz kızıma kimlikte hayal olfu
Olacağı oymus zaten birbirinizin üzerine atip durmuşsunuz
Seninki yine başka isim koymuş benim adam kendi adını vermiş
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın