Yok instagramim ama olaydi kizimla oglumun adini yazardim
Sahra Özüm yaziyor. Yeterli
Tam olarak böyle )!
M yazıyor sadece :)
1,512,808 soru
24,674,048 cevap
367,433 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın