Ayyy çok kötü ya çocuğun olunca daha iyi anlıyosun ömerin beni istemediğini düşündüm şimdi nası içim acıdı
Yaşlaninca bizim veletlerde mi böyle yapcakki
Rabbim hayirli evlat olmamizi ve hayirli evlatlarimizin olmasini nasip etsin
Amin cidden öyle
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın