İlk iki yılımızda bizdede çatışmalar oluyordu ikisinin birbirine aşırı düşkünlüğünden.. Olacak gibi değildi bir kere evden gittim o günden sonra düzeldi.. Annesi de oğlunun geçimsizliğine dayanamadı geri çekildi biraz. Yeri geldi kıskanç gelin oldum neler neler ama evliliğim daha yeni yeni oturmaya başladı. Evimizin düzeni daha yeni oluştu her gün orda kalırdık oraya giderdim şimdi oğluma hamileyim bir aile oluyoruz çok şükür
1,512,227 soru
24,666,566 cevap
367,015 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın