Hmm bilemiyoremm
. Hepsi buradaya bak
n11 bak.
Ben eşitlik olsun kendi anneme de kaynanamada yüzük kendime de künye çok bonkörüm kocişiminde dogum gúnú ona bi tişòrt
Hediyemi dünya saydim bugün yine güne uyandım gözümü açar acmaz bir ton laf saydm bide hediyemi alcam beter olsun kazulet çarli suratlı.
Bir şey aşmıycam
1,512,685 soru
24,672,319 cevap
367,329 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın