Ay ben bi kere sütyen alicakken adam o sana küçük gelir demisti hic unutmam kotondan aliyrm bn genelde. Fiyatlari cok uygun hemde kaliteli oluyo. Kasada da ucreti esim odedigi icin hic sknti yasamiyrm
Ben ceyize aldım ama hiç kullanmıyorum utanıyorum ya giyince
1,512,773 soru
24,673,499 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın