19 +3 gebeyim sonunda beklenen atak geldi hissettim minik kızımı çok bekliyodum hep soruyordum nezaman hissetcem diye cok duygulandim ya ne güzel bişey bu ❣⚘
Ilk hamileliğin mi canm
Hadi gözün aydin
Mideni tekmekmeliyecek ağzından çıkmaya çalışacak bunlar iyi günlerin
27+4 deyiz bebiş beni uyutmuyor şimdiden inşallah seni uyutur bebisin
1,512,211 soru
24,666,310 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın