Bi Aplam vardı oğlan çocuğu vardı çocuk konuşmayı bilmiyor daha 1veya 1.5 yaşını felan anca dolsurmuştur tahminim ama yürüyebiliyor. Annesi nasıl öğrettiyse çocuğa tuvaleti öğretmiş. Annesi bana bırakmıştı çocuğu. Çocuğun tuvaleti geldi bende tuvalete götürdüm kendi girdi yaptı etti maşrafaya su doldurdu çişini arkasından su döktü küçücük bebek daha hiç beklemiyordum ben şok oldum
Ben daha doğurmadım ama bende öyle yapmayı düşünüyorum
1,512,743 soru
24,673,137 cevap
367,378 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın