Arıtma taktirmışiz kuzum
Bimden yada A101 den alıyorum su işte ismine bile bakmiyorum
Erikli kullanıyoruz 15.5
Bizimkide hamidiye 9 tl kız sizinki niye 11
1,512,747 soru
24,673,270 cevap
367,385 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın