Onlar 9 ay boyunca kıçını yerden kaldırmayalar
Tam tersi var sezaryendi ilk doğumum dikişin alasııı normal çok istiyordum ama nasip olmadı İlkinde
İkincide acısını çıkardım dikişsiz epiduralsiz normal doğum harika bi duygu
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın